Search
Search
Meny
Photo. Haakon Sundbø

Digital Høstkampanje

10. mai 2022 | Kari-Ane Hiis Hanssen
Kragerø Næringsforening drifter Visit Kragerø, og har bidratt i arbeidet med å få på plass en ny merkevareprofil for Visit Telemark.
Målsetningen er en felles profil som skal favne hele Telemark. Vår tilstedeværelse har bidratt til at Kragerø passer godt inn i den nye profilen. Mot slutten av sommeren setter vi opp den første digitale kampanjen med ny merkevareprofil. I samarbeid med Visit Telemark og mediebyrået Mediacom, skal Kragerø som reisemål nå bredere ut enn tidligere.

Kampanjen vil ha tema høst og kyst/skjærgård, og vil vise frem Kragerø som et attraktivt reisemål om høsten.
Det blir mulig for reiselivsbedriftene å profilere seg gjennom denne kampanjen, mer informasjon om dette kommer.
Reiseliv
facebook

SISTE NYTT